Wednesday 8 February 2012

Kita Hanya Merancang

Dah lama dah aku tak update blog ni..
Al-maklumlah, sekarang ni tersangat lah busy memandangkan
lecturer tak habis-habis nak bagi kerja...
Walhal aku tak mintak pun tapi dia nak gak
bagi kerja kat student dia...hahahaha..nama pun student kan...
Lagipun sekarang ni muka aku dah wanted dengan
semua orang kat kolej tu...(dah macam pirates dah ade wanted lak)..zzz...
So thats why aku cuba menyepikan diri dari semua orang...
Lagipun dah tak tau nak update pasal apa lagi dah kat blog ni...

Pasal wanted tu aku dah cuba dah nak ignore tapi lastly,
terpaksa jugak aku..........abaikan lah...orang tertentu je yang tau...
Aku kan dah tua...harap pandai tapi otak letak kat lutut....
Ayat tu memang pedih....nak perang tapi malas pulak..
Nanti aku tak habis belajar lagi macam dulu...hahahahaha~~~
Just ingat... "SeIslam SeHati...BerSalam BerIsi..."
Sejak dua belas menjak ni..(x kelakar pun...aku sendiri pun x gelak)..
banyak benda yang terjadi kat aku..
Panas baran aku dah mula melonjak-lonjak macam aku dulu kala...
Baru-baru ni aku siap nak tergaduh dengan membe sehousemate aku..
Padahal pasal game je pun...hahahaha...dota-dota.....hurmmm....
Maybe ni semua berpunca dari aku sendiri yang
nak melepaskan benda2 yang aku pendamkan...
Yelaaa, sejak akhir-akhir ni aku terpaksa pendamkan
semua perkara..
Lama-lama bila dah "reach the limits"....b0o0o0ommmm.....
Nasib baik aku dapat kawal lagi...
Kalau tak memang kena buang kolej lagi aku jawabnya...

Baru-baru ni...aku kena double kill....
Aku tak perlu nak terangkan kot pasal aku rasa
korang tau apa yang aku maksudkan..kan??kan??kan??
So aku dah memang tak larat dah nak
tanggung beban ni...
Maybe korang nampak aku relax je(xde la relax sngat pun kan) tapi dalam hati aku....???
Question mark tu cuma aku je yang boleh jawab..
Kita tak boleh nak hepikan semua pihak kan..
Kita cuba nak buat orang lain tersenyum dengan kita tapi
pasti tetap ada yang bersedih..
Aku cuba nak buat semua orang senang dengan aku....
Tapi.....AKU?????.....
:)
Tetap senyum...... :)




P/S: epi besday Puan Noraini binti Samin....(merangkap orang yang melahirkan aku)...mak aku la sape lagi....luv u mom....hope u will always healthy and fine...God bless you and smoga dosa2 mu di ampunkan oleh NYa yang Maha Pengampun....

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hai.


    memendam perasaan bukan perkara yang bagus
    cari seseorang untuk lepaskan perasaan tu
    jangan jadi wanted dekat Kolej.
    itu tidak bagus
    kalau pun bukan utk diri awak
    tapi fikirlah utk Pn Noraini ibu awak, family awak
    dan orang orang yg terdekat dengan awak.

    tak kan awak nak jadi macam ni selamanya.
    awak ada masa depan. awak lelaki. awak pembimbing keluarga.
    kalau awak nak tahu?
    sindiran "tua otak dekat lutut"
    itu memang pedas, tapi kalau difikirkan secara lojiknya balik
    itu sindiran menaikkan semangat awak.

    jadi awak banyakkan bersabar.
    kuatkan iman.
    lawan perasaan marah, panas baran tu
    ye cari seseorang utk mendengar
    :)

    jaga diri jaga iman buang sifat panas baran.
    InsyaALLAH. semuanya akan menjadi seperti biasa.

    semoga ALLAH merahmati hidup awak hendaknya
    amin
    :)

    sincerly
    me.

    akhirnya update juga awak
    :)

    ReplyDelete
  3. thanx....awk sgt2 menghepikan sy bile sy bace c0mment awk.. :) but awk sape ek???hahahaha....lmbt cket update...jarang 0n9 la...huhu...nk crik sese0rg tp xde sape nk kt sy.. :( but xpe laa....mayb dgn care mcm nehh sy b0ley tumpukan kt studi..huhu....thanx sgt2 sudi c0mment n jd telinge utk masalah sy... i will appreciate dat.. :)

    ReplyDelete
  4. okay sapa saya?
    rahsiaaa

    ReplyDelete
  5. xnk gtaw xpe laa...tp law jumpe snyum kay....nnt kunk kate saye s0mb0ng lak..hehehe :)

    ReplyDelete