Wednesday 11 January 2012

Bukan Perpisahan Terakhir

           Seperti dijangka, nama aku dh dipanggil bsama dgn 13 orang yg lain ke dataran. Walaupun aku dh tau berita ni lebih awl iaitu semalam tp aku tetap rasa sedih bila berita itu smpi lagi ke telinga aku yg capang ni. Mulai jumaat ni aku tak akan berada di Kesidang lg. Nama aku dh pun ditempatkan di Kolej Kediaman Pertam Jaya. Walaupun ada beberapa sahabat baik aku yg akan bersama aku pindah ke sana tp aku still rasa sedih yg sangat2.


           Salah satu perkara yg membuatkan aku sedih apabila aku terlihat keceriaan wajah seorang rakan baik aku yg tiba2 bertukar menjadi suram. Aku faham dgn caranya yg tiba2 senyap dan terbaring menutup dahi. Dia siap berhasrat yang dia pun nk ikut sekali tp takpe la lagipun kita still akan jumpa dekat kolej pasal kita 1 kelas. Aku dh tak dpt nak main dota dgn dia lg. Tp harapan aku walaupun kita tak dapat nak studi sama2 lg tiap2 malam, aku harap dia akan belajar betul2 dan dapat dekan utk semester ni. Aku doakan kau sahabat.


           Aku hanya harapkan dia bersungguh2 mengejar apa yg dia impikan. Tak kisah la dalam pelajaran ke atau dalam hal perempuan :) . Jangan risau ye kawan, aku tetap akan tolong kau dapatkan orang yg kau nak tu...hehehe. Juga tak lupa pada rakan2 yg lain walaupun tak dapat nak makan dekat Kopitiam lagi sama2 tp kita stil dapat lunch sama2 dekat Kolej. Lain kali kita main dota sama2 lg dan kalau ada rezeki kita wat discussion sama2 dekat Kolej sama2 yea. Aku hanya dapat sampaikan 1 lagu untuk korang.....


Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

           Aku juga mharapkan kepada semua yg benci aku jugak maafkan lah sgala kesalahan aku. 

          

P/S: Syialllllllllll laaaaaa kene pindah...argghhhhhhhhhhh :'(



No comments:

Post a Comment