Friday 29 June 2012

Turning

Salam kepada korang-korang yang membaca ni. Sebenarnya tak ada pape pun, just nak habaq mai yang hari ni genap la umur aku 24tahun....hahahahaha. Umur da lanjut tapi masih lagi belajar, nak buat macam mana kan tak pandai macam korang semua.

Semalam bila pukul 12malam je 29hb 6 aku dapat panggilan dari kawan baik aku ni wish besday. Tak sangka gila yang dia akan call aku wish besday..hahahaha. Tak pernah-pernah dia call tiba-tiba dia call. Thanx yea :). Da lama da tak ada orang wish aku tepat-tepat masuk besday aku...hahaha. Memang tak expect langsung, anyway aku hargai dan terharu sangat-sangat..sayang giler kat ko,hahaha. Jangan lupe la janji ko nak bagi hadiah...hahahaha.

Tapi aku sambut besday aku dengan kesedihan bila waktu besday aku tu kan match antara jerman dengan itali. Boleh pulak jerman kena malam tu....adoiiiiii sakit nya hati tengok match tu. Mesej dari si kerol sagoi tu bertubi-tubi masuk. Bernanah gak la telinga ni...hahahaha. Tapi takpe la, final aku bet on itali la....hahahaha. Walaupun sedih giler kan nasib baik la aku ada mak yang memahami. "nah seratus beli hadiah sendiri" Memang aku ke FOS Alamanda la jawab nya esok. Dah la nak masuk kolej dah banyak nak beli ni. Duit dah banyak melayang,adoiiiiiiiiiiii.

Aku pun tak tau nak mengarut apa lagi. Korang pun boleh tahan gak baca blog aku yang merapu ni sape suruh. Bosan kan? Gi bace blog orang lain, sibuk jer..assalamualaikum dan babai....

4 comments:

  1. amende ko merepek ni setannnnnnnnn...-sagoi laa...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...b0ng0k...ak engt sape laa...engtkan anonymous yg slalu c0mment ak tu..rupenye anopasu haseeyo b0ng0k..hahaha

      Delete
  2. assalamualaikum Syaiful Nizam
    lama tak singgah sini dah
    dah masuk sem baru? result okay? mesti bagus kan?
    heheheheh

    selamat ulang tahun ke 24
    walaupun rasa macam dah termiss 2 minggu lebih kan?
    semoga ALLAH sentiasa melindungi awak Syaiful Nizam
    semoga cepat kahwen okay?
    buat family awak bangga dengan awak okay


    HEHEHEH ! tak salah di umur 24 tahun masih belajar
    menuntut ilmu biorrrrr sampai tua
    24 tahun pun result kemain hebat

    hehehehehe
    okay lah Syaiful Nizam. Semoga ALLAH melindungi awak

    sincerly : me :)

    ReplyDelete
  3. wasalam...thanx :) lame lost contact???result ok la..tp x gempak sangat...but alhamdulillah la still atas 3 lg...kawen lmbt lg laa...8tahun lg..hahaha...bajet je..awk camane??cehat??kat mane ni??

    ReplyDelete